Sunday, July 29, 2012

Rindu Mereka

Assalamualaikum semua..

Hari ni aku nangis lagi..yeay!!!haha

Aku baru wt fb 2 hari lps n aku tahu ramai yg terkejut even suka aku ada fb..aku mmg dr dulu xsuka fb tp aku wt b'sbb..tu hal aku la kn..korang xyh cmpur..^_^

Ada kelebihan juga bila aku wt fb sbb senang org nk communicate ngn aku n tahu perkembangan aku since aku ada kt Dungun ni kn..bila da ramai y add aku then mcm2 la dyorg ckp..ttbe rse rndu plk kt my cousin sbb blk hari tu xjmpe dyorg pn..then korang tau la bila aku da sentap apa aku wt kn..nangis je la jwbnye..plus duduk sorang2 plk mse ni,mmg lyn nangis je la..tension ngn byk test lg..aku sng give up so aku perlukan someone untuk bg aku semangat..sekarang ni aku xsabar nak balik raya sbb nnti blh raya sama2 ngn mereka tp xlama la..*sigh

Kenapa perlu ada tagisan dlm kehidupan???aku xnk nangis da sbb aku da puas nangis last year so ak nk bg mata aku rehat daripada 'menjalankan tugas' dy..*fhm kn mksd dy ap??*haha

Kesabaran menanti hari indah itu pasti ada hikmahnya..dan tiada tangisan yg tiada makna..muhasabah diri sendiri untuk mengetahui erti diri sebenar..

Till then babies...>_<



p/s : miss them so much !!!!

No comments: