Thursday, May 22, 2014

Pop of colors : Brown and Blue

Hello gorgeous people ~

I'm back!!yeahhhh..few days ago aku sempat buat makeup untuk suka suka aku..tatapan peribadi *kononnye*

So,tak payah nak buang masa cot cet tah pape..kita layan gambar je malam ni okeyyy??malas nak bebel macam makcik2..haha :D






...........................................






Second makeup ni memang saje buat kat mata je..tak pakai foundation atau segala mak nenek tu pun..hanya pada mata saje so mohon jangan pandang yg lain tu..pandang mata je dan terus ke dalam hati *cewwahhhhh* puihhhh!

Kulit muka aku tak berapa nak memuaskan time ni sebab melantak makanan yg dilarang sama sekali tapi ada aku kesah??perut punya hal,muka takde kena mengena nak kesah..haha

Maaf la dengan muka sememeh ni..iollsss memang tak flawless pun okeyyy..tu semua orang kena tau *kesah pulak semua orang dengan muka aku?* =,=

Till then ~
Much kisses :* :* :*

No comments: