Wednesday, March 21, 2012

Berilah aku kekuatan..

Hye readers...

Sangat2 la bosan malam ni..eh!!malam ke??pagi sudah kn..haiyyyooo..
emm,,disebalik kebosanan 2,ada y tersirat sebenarnya..menjelang pagi nanti,aku kne bersedia menghadapi segala dugaan y diberikan oleh Allah untuk aku sedia menghadapinya..rse terbeban sgt kepala ni..semua org dok ckp pasal result spm..org y xrse mmg la dy sedap je b'cakap sne sini..aku y merasa ni,,MASYAALLAH..

Harap sgt result 2 nanti xmengecewakn..dok sebok fikir2,tgk xblh tdo da..haishhh..junior2 aku nanti suka la kn sbb nk tau result senior2 korang ni..tp xpe,aku masih lagi bolaeh bertenang dan aku harap ketenangan ini akan d'bawa ke esok pagi..

Esok SMKSR mesti dibanjiri dengan tangisan suka, duka, kecewa, hampa dan y paling pnting fikir nk apply ipt mne..haha..y ni lawak..sila gelak ye..Nanti mle la sume wt mke nervous..


Omaigoshhhh!!!seram tahu?????korang2 sume,jgn la bg aku lagi tension..

Hello candidates spm2011,,sila tadah tgn dan doa skrg..

"Ya Allah, egkau iringilah perjalanan hidup kami, berkatilah segala titik peluh kami agar usaha itu mengiringi kejayaan kami kelak..janganlah engkau membiarkan kami lalai dengan segala keseronokan duniawiMu.."

Kepada cikgu y pernah mendidik kami..kami syg cikgu dan terima kasih kerana memberi kami peluang merasai nikmat ILMU..

Ok la..kang lagi pnjang aku tulis,,rumah aku plk y banjir nnti..haha,,(motif gelak?)

nyte uolls..salam

No comments: