Thursday, March 22, 2012

penantian sudah berakhir

assalamualaikum semua..

Semua sihat je kn..sekarang ni musim BERPENYAKIT jadi jaga kesihatan tau..emm..sebenarnya bukan nak cerita pasal penyakit tp psl kesudahannya menantikan result spm 2011..

Huh!!!tarik nafas pnjg2 dlu ea..nak cerita sikit la psl penantian ni..sampai xlalu nak makan,xlena nak tidur,mandi xbasah gara2 menunggu tiba waktunya..(ayat xboleh blaaa)..dari malam menjelang nak amik result 2 dah contact kwn2 nak pakai bju apa n pegi pukul bape semua..mcm nak pegi mane je tah kn..pdhal pegi sekolah je pun y baru d'tinggal beberapa bulan..haha

Ok2,,smbung cerita..menagrut je aku ni..emm,pagi tadi mase aku tgh siap2 nak pegi sekolah,mumy call suruh aku datang cepat..suara dy punya la excited mcm nak naik pangkat je lagaknya..hehe..lps tu dy gtau result aku..xsuprise btl la mumy ni kn..haha..mula2 dy kate aku dpt 6A..aku kt umah mse 2 da jerit2 xcaye..sempat lagi nangis kt umah..hihi..aku ngn xsabarnya b'siap cpt n terus pegi sekolah..

Sampai2 sekolah je,belum sempat aku masok dalam bilik fizik,cousin aku da jerit2 kate aku dpt 6A..giler kau 1 sekolah tau result aku..haha..aku ngn malunya terus p bilik fizik..da ramai plk 2..t'pkse la aku tggu,,mumy plk sebok tny aku da amk result ke belum..aku saje amk lmbt2 sbb aku tkt sbnrnye..xcaye lagi tahap gunung..aku gagahkn diri jugak la amk result 2..dan keputusannya..................5_2_2_..hah!!pndai2 la isi tmpt ksong 2..haha

Aku dengan bangganya call mk aku gtau psl result ni..mse on call 2,tbe2 plk rse nk ngis..(sengaja ngis)..hihi..aku kn mmg hobi ngis2 ni..haha..lps da abis call 2,aku rase lega sgt xtau la knpe lps 2 cik wawa wiwi woot2 p ajk aku minum abc..huhu,,lps tekanan ni..abc 2 cik SHARIFAH SHUHADAH y blnje..thanks adah..much2 love..hihi..len kali blnje lagi..(bagi betis nak peha plk kau)..ngeee

Ok la guys..smpai sini dlu ea..nanti ada mse aku smbung lagi..bubye!!

Love : Aqira

*p/s : kalau nak tau,aku sangat2 snsitif..(motif)..skati aku la kn..hehe

2 comments:

si debab said...

jalan-jalan kat sini..alang-alang dah singgah apa salah nya saya follow awak sekali..
http://debabkeding.blogspot.com/

aizaAQIRA said...

thanks sbb singgah..keep on reading yeah..