Saturday, May 18, 2013

Kegilaan App PERFECT365 :)

Assalamualaikum...

Hari ni nak cerita pasal app android yang terbaru iaitu PERFECT365..wee~ bahagia kau bila boleh install app ni..kemain melaram guna makeup bagai..boleh transform terus muka tu yang x flawless jadi flawless gila nak mati.. *ayat over uuuu!*


Mula2 dok dengar je org cakap2 pasal app ni,aku buat x tau je la..benda alah tu pun aku x tau amenda..haha..lama2 geram jgk bila org asyik cakap je,aku pun cuba la cari kat play store/app store..dah jumpa,aku install la..saja nak try test..kuang2!besar jgk size app ni..nasib baik muat kat phone memory aku,kalau x nangis aku!! :'(


Dah nama pun makeup kan,memang aku suka la kan..haha..kemain suka lagi bila makeup muka org,conteng sana conteng sini..puii!! :D elok2 lawa kang jadi x lawa langsung org tu,muka mcm zombie..kahkahkah *kemain suka lagi aku gelakkan muka org kan*hee~


Nak tengok penangan app ni??mai laaaaa.............



Editted by Perfect365
Kemain contact lens aku kan..x pernah2 aku pakai lens woii..guna app ni tiba2 aku berani pakai..puiii!!!*nak lawa punya pasal* muka aku pun kemain flawlessnya padahal jerawat merata..kahkahkah

Mai tengok aku makeup kawan aku punya muka pulak..tah jadi barbie doll ke pokemon ke..aku pun x tau..haha

Aainaa Mokhti..*maaf ye Aai,kita upload gambar comel awok* :D

Aqiila Ruslan *maaf jgk ye Qiila,kita buat gambar awak gini*hee~
Both of them are my bestfriends act..kawan meroyan,gila2 x ingat dunia..Aai is a very good friend for me..she like a motivator for me..si Qiila ni,kalau dah bercerita memang x leh berhenti..tapi dia la yang menceriakan hari2 aku dengan sengal2 dia..haha..dorang memang sahabat dunia akhirat aku..dari 1st week aku kat uitm sampai sekarang dan sampai bila2 dorang kawan aku :)

~~~~~~~

Back to the main topic,lepas aku dah edit..aku whatsapp dorang gambar masing2 yang aku dah edit..kahkahkah..mcm2 la dorang membebel kan..tapi ok kan?x hodoh ap..haha..Aai siap post kat instagram lagi..maknanya dia suka la tu *perasan*

Haa..makcik aku pun kemain menggila dengan app ni..guna phone aku la kan cerita dia..dia pakai BB so mana ada app ni..sanggup hantar gambar suruh aku edit gambar dia bagi lagi comel..haha..lawak lahaiiii..dah kena penangan app ni memang boleh diam je la kan..

Till then ~

No comments: