Friday, May 17, 2013

Persediaan untuk Sem Baru

Hello my dearies ~

Nak cerita pasal persediaan masuk sem baru..haha..macam junior je kan padahal dah masuk sem ke-3..x pe la,berangan ala-ala new student pun ok kan?hee~

Kalau aku,barang2 baru je la yang aku perlu..x de benda lain pun..masuk sem baru je barang baru..ingat pak hang tauke balak ka?haha..apa barang baru tu??haa..for this upcoming sem,aku beli macam2 la..*podahhh!!org tanya lain aku jawab lain* kahkahkah

Banyak benda sebenarnya aku nak beli..tamak bak hang aku ni..benda dah ada pun aku nak beli baru..haiyaa!!lubang la poket parents ak camni..hehe..aritu pergi Jusco,tah apa je yang aku beli..benda yang aku nak beli sekarang,macam biasa la yang menjadi all time fav stuff ak..jam,bag dengan kasut..hihi

Melambak je bag and kasut aku kat rumah sewa tu tapi kalau nafsu gajah ni dah mendatang,aku nak beli jgk..x kiraaaaa!!! :p

Tapi kan..aku tengah dilema ni nak beli semua barang tu kat Dungun(tempat aku belajar) atau kat sini je..haa,tu yang parah tu..kalau kat sini,bila pulak aku nak pergi mencari?kalau aku beli kat Dungun,boleh sakan sikit..*kalau pergi dengan family,ada je yang x payah la,x boleh la..podahhh!!* :p

Nanti la aku fikir2 dulu mana aku nak beli barang2 tu..kalau pergi dengan boypreng pun ok kan?boleh dia pilihkan tp tidak menggunakan wangnya ye :) x baik2..

Haa,tidak dilupakan buku2 aku..pasal buku,aku dah mintak kat Kak La(roomate)..dia student degree tapi dia simpan lagi buku2 dia masa dia diploma dulu..yang awesome lg,dia sama kos dengan aku..yeayyyy!!!x payah aku pening2 cari buku..*tu pun kalau dia ada semua buku2 yang aku nak*

"Dah habis bebel dah aiza?"kahkahkah

Korang bosan ea?bwekkkk!!! :p yela2 aku stop sampai sini dulu..nanti aku sambung bebel lagi ye? :)

Till then <3

No comments: