Monday, April 16, 2012

Hari Kecemerlangan SEMESRA

Hye..jmpe lg kte..^_^

Nk habaq mai ni..td pg ad event kt skola..

"Event apa??"
"Laa..hari kecemerlangan la..tu kt atas tu,xnmpk??"

Beberape hari lps hot d'twitter membicarakn soal hari kecemerlangan ni..da mcm handphone msing2 da aku tgk twitter tu..haha(terasa aku)

Tggu pnye tggu,akhirnye smpai jgk hari y aku tggu2 sgt tu..*batak*:)
nk tnjuk mke kt skola tu je sbnrnye..dgn bangganye xpkai bju skola pg td sbb aku bkn student skola tu lg(ex-student)..haha
truja td jmpe kwn2 lme(padahal bru bpe bulan xjmpe dyorg)..aku ngat aku sorang je y melaram sakan rpenye ad lg y over dr aku..*ehh??ad ke??*haha..ke aku je??

"Sudah2 la mengumpat tu ea..nk rse neraka ke??"
^_^

Antara mereka y hadir n memeriahkan lg majlis..

Tieqah,wawa,mira

Dan y ni melaram xngat dunia pkai kamera fon aku..*xmalu*haha

Nanie
Tah ank spe la ni kn..haha..nsb bek kte bestfriend,lau x aku delete awal2 gmba ko..hihi(kejam)
y pnting td,style tudung kami sama ok..*kau ad??*-_-


Mereka antara y terpilih menerima anugerah..

She got 6A's
She got 5A's
Spe y tahu mnusia kt atas ni,diam2 je ea..tah spe tah ni..purple manjang..haha


Dan y paling pnting..mnusia paling jakun di dunia..ni dia...haha

Y pkai bju hitam tu..>_<
Mampos aku kne damn lps ni..haha..pduli ap aku..blog aku..skati aku la..*kejam gler ko aiza*^_^
kami dok sebelah2 taw..*sila jeles ye cik wawa*haha
abis aku kne sepak terajang lps ni..*xkesah pn*hihi

Korang y xknl aku ni,tau ke spe mnusia jakun tu??xtau kn..spe soh xtau..len kli amik tau..haha(over)
kbetulan plk kami dok sebelah2..jgn slhkn kami..nme sudah sedia tertulis pd kerusi ye(da mcm attend ABPBH da aku tgk)..silapnye xde red carpet je..lau geng mumy y organize,msti tiptop kn lin??haha
sejarah xmgkin berulang..*sedih*

Da.........tu je tok ari ni..sekian terima kasih..
Ehhh!!!!jap2..pa2 kn aku jmpe baby comel ni..comel gler wa ckp lu..tp wa lg comel rsenye..*sudah la kau aiza!!!*hihi:)


Menjadi babysiter hnye beberape minit..*y pnting aku dpt pegang dy*..HEAVEN

Comel x??*ckp la comel..jgn wt malu aku*^_^
Mama lin y teruja tau sbb seriously dy comel sgt..mama lin kn kje jd babysiter jgk jd da ari2 teruja jmpe bdk2 kot..mcm ni la gaye dy..haha
sekali dy nangis,aku letak je kt lantai..*haa kau..propa lbh*haha
ank org kot..agk sikit nk letak kt lantai..xsanggup aku..tp dy xnangis pn..dy nangis sbb dy pns je..*td kate xnangis,pa2 nangis plk..pape je la*^_^

Da2..........ckup ye..aku da membebel byk sgt ni..pdn la karangan aku A+ kn..haha(ampun)

*p/s : nk dukung rayyan lg..*comel siot*>_<
*p/s : alhamdulillah msih diberi anugerah..

No comments: