Thursday, April 26, 2012

Lesen Seumur Hidup

Assalamualaikum...

Wahh!!!!lmenye xmeng-update blog ni..bkn apa,cuma xde bnde je nk story..takut nnti update y bkn2 plk..korang jgk boring kn?^_^

Hari ni nk cerita psl lesen..lmenye la nk tggu blaja lesen ni..org lain semua da smpai mne2 tah tp aku??haha
xpe2,xlme da lg..lps ni aku akan lps gian..xlekatnye aku kt umah kalau da ada lesen nnti..hihi*mau mak aku mengamuk*-_-


Semalam blaja lesen kt track sbb da 3kali blaja kt kampung..so dy suruh plk blaja kt track..mula2 blaja tu mmg cuak habis la..mgalahkan org y test jpj..haha(over)..tutor tu suruh aku ngn bdk2 lain blaja bukit,parking n 3penjuru lps da settle semua,bru p jln rye..cbe bygkn,xpnh2 drive kt jln rye y sibuk ngn kenderaan tbe2 kne selisih ngn kenderaan y sebanyak2nye tu..masyaAllah!!mengucap pnjg2 aku..1st time drive,rse takut la jgk sbb kne lalu highway..*rse mcm da ad lesen P plk bila da drive kt highway*haha..mse blaja bukit,aku rse mcm susah gler nk catch up apa org tu ajar..smpai rse give up da nk wt..tp y lain ok je la..just kita kne alert bhgian mne y blh wt kte fail mse test tu..


Hari ni pn p blaja lg..rse seronok plk ble da hari2 naik kete..hihi..setelah usaha untuk blaja bukit semalam,hari ni ngn senang hatinye aku berjaya melepasi bukit y tggi sgt tu..*tggi la sgt kn*haha..lps tu blagak plk nk ronder2 1 kawasan blaja tu:)..mse tu aku drive sorang je(slalunye ada passangers),lau ikut hati mmg aku da lenjan kete tu tp sbb pk dak2 lain pn nk blaja jgk,terpaksa la aku korbankan niat jahat aku tu..kahkah^_^


Lesen untuk moto xblaja lg plk tu..da syok sgt blaja kete..*alah,moto senang je tu!*hoho
bila tgk org blaja lesen moto,mcm rumit plk sbb nk kne hulur tgn bgai..mcm "asdfghjkl" da aku tgk..haha
td mmg ingat nk blaja moto tp bila da syok ngn kete,moto xyh blaja pn xpe..kahkah


Minggu dpn blaja lg..yeay!!(menjerit dlm hati)haha..tp aku xsure lg aku pnye test jpj bila..mintak2 la xcuak mse test jpj nnti..huh!!(takut)..raya tahun ni leh bajet pkai bumbung kn??haha..*lom pape da pk raya..kerrlassss!*>_<


Till then dearies..
mmuuuaahhhhxxxx!!hihi^_^


*p/s : da lme xpost friday feast..-_-
*p/s : nk drive lg!!!>_<

6 comments:

ejulz said...

gud luck.. hehe

Anonymous said...

haha best2 ada lesen..lesen keta lagi best dari moto tau haha..

aizaAQIRA said...

ejulz: thanks..*takot*:(

aizaAQIRA said...

zoey: mmg best pn..lom ada lesen pn da jakun nk drive,ni lg lau da ada lesen nnti..haha

Hirdayu Rahmat said...

hihi ! ` maya lagilah, tak da lesen kereta dan moto sekali T_

aizaAQIRA said...

maya: hehe..xpe,t blh amk..xssh pn..best!!^_^